Огласна табла (обавештења, испити...)


Распоред полагања ванредних и допунских испита у септембарско-октобарском испитном року школске 2022/2023. године

ОБАВЕШТЕЊЕ за ученике других гимназија и Туристичко-угоститељске школе који ће похађати италијански језик у нашој школи у школској 2022/2023. године

Допуњени распоред поправних испита у августовском испитном року.

Пријава испита за ванредне ученике и допунске испите у септембарко-октобарском испитном року

Оглас о давању у закуп сале за физичко

Прикажи све...

БМК


Корисни линкови







Рачунарство и информатика



Добро дошли!


Желимо вам срећан почетак школске године, пуно креативних и интересантних часова, осмеха, петица...





Правилно седење за рачунаром:

Слепо куцање. Кликните на слику испод:





САЈТ ЗА УЧЕНИКЕ
На сајту РАЧУНАРСТВО И ИНФОРМАТИКА можете пронаћи наставно градиво по годинама, термине допунске и додатне наставе за одељења којима предајем, обавештења о такмичењима и секцији...



http://e-ucionica.weebly.com/



Контакт:
ivanaobradovic@sveti-sava.edu.rs
или ми можете послати поруку кликом овде



Отворена врата 2021/22:
У смени са 2. и 4. разредима:
петак 5.час






За сва питања, примедбе, сугестије пишите овде:

 dragicagnjatovic@sveti-sava.edu.rs




10 сајтова где свако може да научи програмирање
15 free games that will help you learn how to code


Контакт:

Занимљиво:

Ми живимо у доба дигитализације. Број дигиталних уређаја, система и апликација који тренутно утичу на наше животе је све већи и већи. Сама реч „дигитално“ асоцира на рачунар и јасно је да описује уређај модерне технологије, али каква је то технологија, шта је алтернатива дигиталној обради сигнала и како је до дигитализације уопште дошло?

Кликните на слику



Бил Гејтс за мање од 2 минута сјајно објашњава IF наредбу:


а Mарк петље:


Домаћи задатак :)
одгледати следеће филмове:

Добродошли!



Школска 2019/20

Одељења: I8, IV2, IV5, IV6, IV7

Контакт: nenadzdravkovic@sveti-sava.edu.rs

Отворена врата: понедељак, непарна смена, пре подне 7.час, после подне 1.час

Допунска: IV разред: Уторак, парна смена, 8. час после подне, I разред: Среда, непарна смена, 8. час после подне. Напомена: ученици заинтересовани за додатну наставу могу такође да дођу у овим терминима.

Материјал за ученике (pdf линк):
Базе података {4. разред}

Тест линкови:

IV Базе података - Test 1, grupa 1

IV Базе података - Test 1, grupa 2

Последње ажурирање странице: 01.11.2019

Добродошли на моју страницу!


Овде можете да се информишете о томе шта ја радим и како можете да ме контактирате.



Отворена врата(много би ми значило да ме контактирате емаил-ом пре доласка на vukasinciric@sveti-sava.edu.rs):
-Четвртак парна смена (2. и 4. разред)
+пре подне 2. час: 08.35 - 09.20
+после подне 6. час: 18.30 - 19.15


  • Дабар - завршено!

    Задаци за вежбу се налазе овде:
    дабар нижи разреди; дабар виши разреди

  • Raf Challenge - завршено!


  • Met mobile challange - завршено!

    1. и 2. место освојили ученици наше школе!

  • Онлајн недеља 2015 - завршено!

  • Bubble cup

  • ФИЛМић









sajt o piscu, HTML CSS Jovana





sajt o piscu HTML CSS Natalija









Сајтови наших ученика
Елена-рецепти колачи
Урош-љубимци
Вера-цртани филм
Александар-формула 1
Милица-чајеви
Андреа-вегетаријанска храна
Исидора-смути
Јања-рецепти
Елена-суши бар
Анђела-бургери
Марко-о свемиру
Петар-о Србији



Obrada fotografije





Kreiranje sajtova naših učenika u HTML-u











Grafički prikaz Super Maria programiran u Pajtonu, učenik Gavrilo Bukilić. 4/3
kod
import turtle as t
t.speed(0)
t.penup()
t.backward(150)
t.left(90)
t.forward(60)
t.right(90)
for i in range(5):
t.color("orange")
t.forward(65)
t.pendown()
t.forward(15)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(30)
t.pendown()
t.color("red")
t.forward(25)
t.penup()
t.forward(10)
t.pendown()
t.color("orange")
t.forward(15)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)

for i in range(5):
t.forward(25)
t.color("red")
t.pendown()
t.forward(45)
t.color("orange")
t.forward(10)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(25)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(15)
t.color("orange")
t.forward(10)
t.color("green")
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(5)
t.penup()
t.forward(5)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(15)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(20)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(15)
t.color("green")
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(10)
t.color("green")
t.forward(15)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(20)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(10)
t.color("orange")
t.forward(15)
t.color("green")
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(15)
t.color("green")
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(20)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(10)
t.color("orange")
t.forward(20)
t.color("green")
t.forward(25)
t.penup()
t.backward(75)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(30)
t.color("orange")
t.pendown()
t.forward(35)
t.color("green")
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(70)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(10)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(25)
t.color("red")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(15)
t.color("red")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(65)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(5)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(35)
t.color("red")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(15)
t.color("red")
t.forward(5)
t.penup()
t.forward(10)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.color("orange")
t.pendown()
t.forward(10)
t.color("green")
t.forward(30)
t.color("red")
t.forward(25)
t.penup()
t.forward(10)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.color("orange")
t.pendown()
t.forward(15)
t.penup()
t.forward(5)
t.pendown()
t.color("red")
t.forward(10)
t.color("green")
t.forward(5)
for j in range(2):
t.color("red")
t.forward(10)
t.color("orange")
t.forward(5)
t.color("red")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(10)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.color("orange")
t.forward(5)
t.pendown()
t.forward(5)
t.penup()
t.forward(5)

slika






sajt o piscu, HTML CSS Jovana





sajt o piscu HTML CSS Natalija










Сајтови наших ученика
Елена-рецепти колачи
Урош-љубимци
Вера-цртани филм
Александар-формула 1
Милица-чајеви
Андреа-вегетаријанска храна
Исидора-смути
Јања-рецепти
Елена-суши бар
Анђела-бургери
Марко-о свемиру
Петар-о Србији



Grafički prikaz Super Maria programiran u Pajtonu, učenik Gavrilo Bukilić. 4/3
kod
import turtle as t
t.speed(0)
t.penup()
t.backward(150)
t.left(90)
t.forward(60)
t.right(90)
for i in range(5):
t.color("orange")
t.forward(65)
t.pendown()
t.forward(15)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(30)
t.pendown()
t.color("red")
t.forward(25)
t.penup()
t.forward(10)
t.pendown()
t.color("orange")
t.forward(15)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)

for i in range(5):
t.forward(25)
t.color("red")
t.pendown()
t.forward(45)
t.color("orange")
t.forward(10)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(25)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(15)
t.color("orange")
t.forward(10)
t.color("green")
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(5)
t.penup()
t.forward(5)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(15)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(20)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(15)
t.color("green")
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(10)
t.color("green")
t.forward(15)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(20)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(10)
t.color("orange")
t.forward(15)
t.color("green")
t.forward(5)
t.color("orange")
t.forward(15)
t.color("green")
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(20)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(10)
t.color("orange")
t.forward(20)
t.color("green")
t.forward(25)
t.penup()
t.backward(75)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(30)
t.color("orange")
t.pendown()
t.forward(35)
t.color("green")
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(70)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(10)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(25)
t.color("red")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(15)
t.color("red")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(65)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.forward(5)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(35)
t.color("red")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(15)
t.color("red")
t.forward(5)
t.penup()
t.forward(10)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.color("orange")
t.pendown()
t.forward(10)
t.color("green")
t.forward(30)
t.color("red")
t.forward(25)
t.penup()
t.forward(10)
t.color("green")
t.pendown()
t.forward(5)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.color("orange")
t.pendown()
t.forward(15)
t.penup()
t.forward(5)
t.pendown()
t.color("red")
t.forward(10)
t.color("green")
t.forward(5)
for j in range(2):
t.color("red")
t.forward(10)
t.color("orange")
t.forward(5)
t.color("red")
t.forward(5)
t.color("green")
t.forward(10)
t.penup()
t.backward(80)
t.right(90)
t.forward(1)
t.left(90)
for i in range(5):
t.color("orange")
t.forward(5)
t.pendown()
t.forward(5)
t.penup()
t.forward(5)

slika


Гугл учионица
кодови приступа за четврти разред 2020/21
4/1 fkb6bwh
4/3 cffgerv
4/4 5xaiisy
4/6 422j62p
4/7 to35tae




email danijelacuzovic@sveti-sava.edu.rs
Učenici, idite na edmodo i ulogujte se.
Deco, da biste pratili online nastavu i da bismo mogli da komuniciramo, za sada otvorite Edmodo na www.edmodo.com, prijavite se kao studenti, otkucajte kod za vaše odeljenje, koji vam šaljem, otkucajte vaše puno ime i prezime, nemojte se šaliti i izmišljati imena, izmislite username i password, i bićete u grupi(opciono email i kontakt sa roditeljima). Za lekcije čekajte da okupimo grupe.


1/1 neka kuca kod: fyfeci
1/2 neka kuca kod: zf6cs9
1/3 neka kuca kod: ahtmhd
1/4 neka kuca kod: 47x58j
3/1 neka kuca kod: gy9kxy
3/3 neka kuca kod: t8qs5n
3/4 neka kuca kod: wzxpa2
3/6 neka kuca kod: y2g52y

Pozdrav, profesorka Danijela.

отворена врата

четвртак, непарна смена, 3. час пре подне
четвртак, непарна смена, 5. час после подне
3. razred priprema za test:

1) Prosečna plata zaposlenih radnika u fabrici koji imaju platu manju od 30000 dinara.



2) Prosek i medijana plata, u label1 se ispisuju plate radnika redom koji su uneti, u lebel2 sortirane plate u rastući poredak, u label3 prosečna plata, u label4 medijana.



3) Sortiranje n članova niza realnog tipa metodom bubble sort



4) Sortiranje n članova niza realnog tipa klasičnim sortom



5) Preko bubble sorta sortirati u rastući poredak niz od 6 članova
7 4 0 2 5 3

rešenje

7 4 0 2 5 3
4 7 0 2 5 3
4 0 7 2 5 3
4 0 2 7 5 3
4 0 2 5 7 3
4 0 2 5 3 7
0 4 2 5 3 7
0 2 4 5 3 7
0 2 4 3 5 7
0 2 3 4 5 7

6) Preko bubble sorta sortirati u rastući poredak niz od 5 članova
10 -2 3 -4 -7

rešenje:

10 -2 3 -4 7
-2 10 3 -4 7
-2 3 10 -4 7
-2 3 -4 10 7
-2 3 -4 7 10
-2 -4 3 7 10
-4 -2 3 7 10

7) Preko bubble sorta sortirati u rastući poredak niz od 6 članova
40 50 20 60 30 10

rešenje:

40 50 20 60 30 10
40 20 50 60 30 10
40 20 50 30 60 10
40 20 50 30 10 60
20 40 50 30 10 60
20 40 30 50 10 60
20 40 30 10 50 60
20 30 40 10 50 60
20 30 10 40 50 60
20 10 30 40 50 60
10 20 30 40 50 60


8) Preko klasicnog sorta sortirati u rastući poredak niz od 6 članova
40 50 20 60 30 10

rešenje:

40 50 20 60 30 10
20 50 40 60 30 10
10 50 40 60 30 20
10 40 50 60 30 20
10 30 50 60 40 20
10 20 50 60 40 30
10 20 40 60 50 30
10 20 30 60 50 40
10 20 30 50 60 40
10 20 30 40 60 50
10 20 30 40 50 60


9) Prvih 20 članova Fibonačijevog niza





10. Prosti brojevi prve hiljade


11) Maksimalna vrednost niza( slično i minimalna sa znakom <)


3.razred

1. zadatak
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var i,j,k:integer; c:char; s:string;
begin s:='';
for i:=10 downto 5 do
for j:=i+2 to 9 do
begin k:=0;
if (i+j) div 5>2 then if (i-j) div 3 =0 then k:=k+1
else k:=k+2
else if (i+j) div 7 =2 then k:=k+3
else k:=k+4;
case k of
0,3: c:='A';
1: c:='H';
2: c:='L';
else c:='O'
end;
s:=s+c;
end;
showmessage(s)
end;
resenje:
HALOOA

2. zadatak
var i,j,k:integer; c:char; s:string;
begin s:='';
for i:=12 downto 10 do
for j:=i-5 to 7 do
begin
if odd(i+j) then if (i*j+1) mod 5 =0 then k:=1
else k:=0
else if (3*i+j) mod 3=0 then k:=3
else k:=2;
case k of
0: c:='A';
1: c:='D';
2: c:='C';
3: c:='B';
else c:='F'
end;
s:=s+c;
end;
showmessage(s)
end.
resenje:DACABA

3. zadatak
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var i,j,k:integer; c:char; s:string;
begin s:='';
for i:=3 to 6 do
for j:=i+3 to 8 do
begin
if (i+j) mod 2 =0 then if (2*i*j+2) mod 3 =0 then k:=3
else k:=2
else if (3*i+j) mod 5=0 then k:=4
else k:=1;
case k of
1: c:='O';
2: c:='H';
3: c:='W';
4: c:='P';
else c:='R'
end;
s:=s+c;
end;
showmessage(s)
end;
resenje PHOOWO

4.zadatak
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var i,j,k:integer; c:char; s:string;
begin s:='';
for i:=9 downto 4 do
for j:=i+2 to 8 do
begin k:=0;
if i mod 5>0 then if (i-j) mod 3 =0 then k:=k+1
else k:=k+2
else if odd(i+j) then k:=k+3;
case k of
0: c:='A';
1: c:='D';
2: c:='C';
3:c:='B'
else c:='F'
end;
s:=s+c;
end;
showmessage(s)
end;
resenje: CABCDC

5. zadatak
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x,n,s,I:integer;
begin
x:=3;n:=8;s:=0;I:=1;
while i<=n do
begin
s:=s+2*x;
x:=x+1;
I:=I*2;
n:=n+2
end;
s:=s-10;
x:=x*3;
showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(I)+' '+ inttostr(n))
end;

resenje:40 24 32 18

6.zadatak

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x,n,s,I:integer;
begin
x:=2;n:=40;s:=2;I:=2;
while i<=n do
I:=I*3;
x:=x+1;
I:=I*2;
n:=n*3;
s:=s-I;
showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(I)+' '+ inttostr(n))
end;

resenje: -106 3 108 120

7.zadatak

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x,n,s,I:integer;
begin
x:=2;n:=4;s:=1;I:=2;
repeat
if i mod 4=0 then s:=s+2;
x:=x-1; i:=i+s; n:=n*3
until n>50;
showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(I)+' '+ inttostr(n))
end;

resenje:3 -1 7 108

8. zadatak

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x,n,s,I:integer;
begin
x:=2;n:=4;s:=1;I:=2;
repeat
if i mod 4=0 then s:=s+2
else i:=i+3;
x:=x-1; i:=i+s; n:=n*2
until n>40;
showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(I)+' '+ inttostr(n))
end;

resenje: 1 -2 18 64

9. zadatak

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var x,n,s,I:integer;
begin
x:=2;n:=4;s:=1;I:=2;
repeat
if i mod 3=0 then s:=s+2
else i:=i+3;
x:=x-1; i:=i+s; n:=n*2
until n>40;
showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(I)+' '+ inttostr(n))
end;

resenje:5 -2 22 64

10 zadatak

var x,n,s,I:integer;
begin
x:=2;n:=3;s:=2;I:=2;
repeat
if i mod 2=0 then begin s:=s+5; x:=x*2;end
else n:=n+2;
x:=x-2; i:=i-n; n:=n+6
until n>37;
i:=i+100;
x:=x+20;
showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(I)+' '+ inttostr(n))
end;

rešenje: 17 8 -24 45

11.zadatak
var x,n,s,I:integer;
begin
x:=1;n:=2;s:=5;I:=3;
repeat
if odd(i) then begin s:=s+5; x:=x*3;end
else begin n:=n+2;s:=s-10 end;
x:=x-2; i:=i-n; n:=n+7
until n>38;
x:=x+4;
s:=s+20;
showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(I)+' '+ inttostr(n))
end;

rešenje: 20 -7 -87 41


12 zadatak


var x,n,s,I,j:integer;
begin
x:=1;n:=2;s:=5;
for i:=9 to 11 do
for j:=10 downto i-1 do
x:=x+4;
s:=s+20;
n:=n*4;
showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(n))
end;

rešenje: 25 25 8


13. zadatak

var i,j,k:integer; c:char; s:string;
begin s:='';
for i:=10 downto 5 do
for j:=i+1 to 8 do
begin k:=0;
if (2*i+j) mod 4=0 then if (2*i+j) mod 3 =0 then k:=k+1
else k:=k+2
else if (3*i-2*j) div 2>0 then k:=k+3 ;
case k of
0: c:='N';
1: c:='D';
2: c:='X';
3:c:='Z'
else c:='F'
end;
s:=s+c;
end;
showmessage(s)
end;

rešenje ZZXXNN

14. zadatak

var i,j,n:integer;
begin n:=36; j:=2;
while j < n do
for i:=7 downto 4 do
j:=j+3;
n:=n+27;
j:=j-8;
showmessage(inttostr(n)+' '+inttostr(j))
end;

rešenje 63 30


15.zadatak

var i,j,n:integer;
begin n:=41; j:=1;
while j < n do
for i:=8 downto 5 do
if (i+j) mod 2=0 then j:=j+i;
j:=j+58; n:=n-12;
showmessage(inttostr(n)+' '+inttostr(j))
end;

29 100

16. zadatak

var x,n,s,I:integer;
begin
x:=2;n:=3;s:=4;I:=5;
repeat
if i mod 3=0 then begin s:=s+2; x:=x*2;end
else n:=n+2;
x:=x+3; i:=i-s; n:=n+4
until n>18;
x:=x+3;
s:=s+15; n:=n+s;
showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(I)+' '+ inttostr(n))
end;

rešenje: 21 22 -9 40



17 zadatak

var i,j,n:integer;

begin n:=22; j:=2;

while j < n do

for i:=9 downto 6 do

if odd(i+j) then n:=n-3 else j:=j+i ;

j:=j+11; n:=n-9;

showmessage(inttostr(n)+' '+inttostr(j))

end;


resenje: 7 27


18. zadatak

var i,j,k:integer; c:char; s:string;

begin s:='';

for i:=8 downto 5 do

for j:=i-2 to 5 do

begin

if odd(i+j) then if (i*j+1) mod 3=0 then k:=3

else k:=0

else if (i-j) div 2=0 then k:=2

else k:=1;

case k of

0: c:='Z';

1: c:='X';

2: c:='Y';

3: c:='T';

else c:='P'

end;

s:=s+c;

end;

showmessage(s)

end;

rešenje: XXZXTY

19. zadatak

var x,n,s,I:integer;

begin

x:=2;n:=3;s:=4;i:=5;

repeat

if i mod 3=0 then begin s:=s+2; x:=x*2;end

else n:=n+1;

x:=x+1; i:=i+x; n:=n+2

until n>11;

x:=x+2;

s:=s+9; n:=n+i;

showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(I)+' '+ inttostr(n))

end;

rešenje: 17 21 40 53

20. zadatak

var x,n,s,i:integer;

begin

x:=1;n:=9;s:=2;i:=2;

while i<=n do

begin

if i mod 3=0 then i:=i*2;

n:=n+3;

i:=i+5

end;

s:=s-i; x:=x+s;n:=n+9;

showmessage(inttostr(s)+' '+ inttostr(x)+' '+ inttostr(i)+' '+ inttostr(n))

end;

rešenje: -27 -26 29 27

zadatak 21

var i,j,n:integer;

begin n:=22; j:=2;

while j < n do

for i:=10 downto 6 do

if odd(i+j-1) then n:=n-2*j else j:=j+i ;

j:=j+8; n:=n-14;

showmessage(inttostr(n)+' '+inttostr(j))

end;

rešenje: -34 33

Trećaci, obratite pažnju na poslednjih pet zadataka.


4. razred

Adresu sajta, vaše ime i prezime poslati na adresu profesorkadaca@gmail.com

primer sajta


Sajt mora da sadrži:
1)najmanje tri strane
2) slike, slide show
3) tekst na srpskom jeziku
4) youtube snimak
5) deljeni dokument-spomenar
6) prezentaciju u preziju
7) upitnik-anketa
8) gif sliku, jednu ili više
9) uploadovan file
10) pure chat
11) mapu



Sajtovi naših učenika

nameštaj

kućni ljubimci



cvećara

turizam

neboderi

nameštaj


smuti

recepti

automobili

letovanje

Сајтови наших ученика рађени HTML-ом и CSS-ом


2. razred





Grafičko predstavljanje podataka:











Текст након чијег се клика отвара везаТекст након чијег се клика отвара везаТекст након чијег се клика отвара везаТекст
Одељења 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7, 4/1, 4/2, 4/3 и 4/4, предмет Рачунарство и информатика

Отворена врата Петак, пети час у парној смени

Мој e-mail




„Гимназија формира интелигенцију и карактер, можда више, снажније, и у неким правцима дубље,
него универзитет;
она је од великог утицаја на дух и моралну вредност будућих интелектуалних нараштаја.
Поред универзитета, од ње највише зависи каква ће се морална и духовна атмосфера развити у држави, какав ће тим добити њена цивилизација, и напослетку да ли ће се успоравати или ометати развијање великих личности, у којима се до највећег степена изражавају особине једног народа.“
- Јован Цвијић


Предметни професори:
Ћузовић Данијела
Ћирић Вукашин
Шабовић Сања
Здравковић Ненад
Драгица Гњатовић
Обрадовић Ивана
Бабић Марија
Стјепан Хелдрих

Слика школе
Свети Сава
Панел за запослене Гимназија „Свети Сава” © 2017. Сва права задржана. Израда веб сајта Веб секција школе