Огласна табла (обавештења, испити...)
Распоред писаних провера за прво полугодиште школске 2023/24. године.
Кориговани распоред ванредних испита у септембарско-октовбарском испитном року школске 2023/24. године.
ОБАВЕШТЕЊЕ за ученике других гимназија и Туристичко-угоститељске школе који ће похађати италијански језик у нашој школи
ОБАВЕШТЕЊЕ за ученике других гимназија и Туристичко-угоститељске школе који ће похађати италијански језик у нашој школи
Прикажи све...
Корисни линкови
|
Психолошка секција - "Питам се, питам те"

Когнитивни несклад преточен у питање нас покреће на размишљање, трагање, испитивање како себе тако и људи и догађаја око нас. Није важно да ли смо питање поставили сами себи или смо питање добили, важно је да се радујемо „запитаности“ која нам дефинитивно помаже да растемо и развијамо се.
Циљ психолошке секције је да младима помогне да ослободе своје потенцијале, отклоне блокаде, страхове, повежу се са собом и другима, осете и развију поверење и блискост у односу на себе и друге.
Како су неки ученици чланови психолошке секције већ трећу годину, и достигли су завидну зрелост и искуство, идеја је да се опробају у раду са „новим“ Гимназијалцима. На часовима одељенске заједнице кроз радионичарски приступ, постављјући питања једни другима помогли би новим ученицима да се лакше адаптирају на нову средину. То би био и почетак рада секције за ову школску годину.
СЕПТЕМБАР
* Окупљање старих чланова секције, креирање радионица и њихово спровођење у одељењима првог разреда
ОКТОБАР
* Упознавање „старих“ и „нових“ чланова, и упознавање са планом и начином рада.
Питам те: Ко си ти?
* Питам те: Замисли да се ближи крај света, и расписан је конкурс за Нојеву барку. Да ли би се кандидовао да будеш члан посаде? Ако не би кога би предложио? Ко и шта би требало да буде на тој барци који ће једини преживети потоп?
НОВЕМБАР
* Питам те: Када би морали да одаберете да ли да се одрекнете доживотно телефона или могућности да се школујете, шта би сте одлучили? Зашто?
* Питам те: Како си, како сам? – ученици имају могућност да групи поставе питање које њих на неки начин занима и интересује. Уједно слушамо једни друге како се осећамо, функционишемо.
|
|
 |
ДЕЦЕМБАР
* Питам те: Када би ти Деда Мраз покуцао на врата и рекао да је дошао да ти испуни највећу животну жељу...али под условом да се нечег важног у животу лишиш? Шта би пожелео? Да ли би пристао? Чега би се лишио?
* Питам те: Како си, како сам?
ЈАНУАР
* Учешће на Светосавској недељи
ФЕБРУАР
* Питам те: Како си, како сам?
|
 |
МАРТ
* Питам те: Срели сте особу о којој сте маштали, она је остварење свих ваших снова. Међутим та особа се одрекла материјалних добара, живи веома скромно. Живот са том особом подразумева и ваше сиромаштво. Да ли бисте остали са том особом или не? Зашто?
* Питам те: Како си, како сам?
АПРИЛ
* Питам те: Да ли се више трудите да зарадите похвале и признање или да избегнете критике?
* Питам те: Како си, како сам?
|
МАЈ
* Које своје две навике, особине вас највише нервирају? Да ли настојите да их промените? Како би било да их прихватите и одустанете од борбе?
* Питам те: Како си, како сам?
ЈУН
* Питам те: Како ти је било? Како ћемо даље?
|
„Гимназија формира интелигенцију и карактер, можда више, снажније, и у неким правцима дубље, него универзитет; она је од великог утицаја на дух и моралну вредност будућих интелектуалних нараштаја.
Поред универзитета, од ње највише зависи каква ће се морална и духовна атмосфера развити у држави,
какав ће тим добити њена цивилизација, и напослетку да ли ће се успоравати или ометати развијање великих личности,
у којима се до највећег степена изражавају особине једног народа.“
- Јован Цвијић

|
|